آرزوی رییس دانشگاه یزد در آغاز سال تحصیلی جدید

رییس دانشگاه یزد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پیامی صادر کرد./


بسم الله الرحمن الرحیم


هرکس در پی‌آموختن دانش باشد، بهشت در پی اوست. پیامبر اعظم (ص)


آغاز سال تحصیلی جدید، نماد تکاپوی مشتاقان علم و معرفت وبه مثابه خونی تازه در رگ‌های جامعه اسلامی و جلوه‌ای زیبا و تجسمی پرمعنا از ایمان و اراده آینده‌سازان این مرز و بوم است.


امروز می طلبد دانشجویان مسلمان با کسب افتخارات چشمگیر در عرصه های ملی و بین المللی، موجبات عزت و سربلندی مردم متعهد و بزرگمنش میهن خویش را فراهم آورند. بی تردید بیداری اسلامی امروز که فرداهای روشن را به جامعه بشری خسته نظام ظلم و جور نوید می دهد، الهام گرفته از قیام باشکوه مردان و زنان مسلمان علی الخصوص جوانان دانشجوی این مملکت در دوران انقلاب اسلامی است. جوانان غیوری که فریاد استکبارستیزی آنان تا همیشه تاریخ در گوش جهانیان طنین افکن است و مسیر درست تفکر و اقدام اسلامی و انقلابی را نشان می دهند. گزافه نیست اگر بیان شود که باید دست امید به دامان این نسل دراز کرد و نیازهای فردا را از منظر تلاش بی‌درنگ و خستگی‌ناپذیرشان به انتظار نشست.


این‌جانب با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور پرشکوه‌ترین صحنه‌های ایثار و شهادت، آغاز سال تحصيلي جديد را به دانشگاهیان شریف دانشگاه یزد تبريك عرض مي كنم و با نام خدا و استمداد از درگاه حضرت باري تعالي، آرزومندم به عنوان خدمتگزاري كوچك در كنار تيم خدمتگزار این دانشگاه، نهضت تلاش در عرصه علم و دانش و خدمتگزاری به بهترين فرزندان اين مملكت را تداوم بخشیده تا در مسیر تحقق آرمان های بلند امام و انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) استوارتر از قبل به پیش رویم. ان شاالله.


سید علی محمد میبدی


رییس دانشگاه یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا